نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2230
-
الف
+

پس از یکسال وقفه؛ اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران برگزار می شود

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های ورزشی ایران با نکوداشت «علی انصاریان» برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با نکوداشت مرحوم «علی انصاریان» ۲۱ حوت (اسفند) برگزار می شود.

«سیدمجتبی علوی»، دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با اشاره به اینکه مراسم پایانی این جشنواره پنجشنبه، ۲۱ حوت (اسفند) همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور حداقلی برگزیدگان و داوران برگزار می‌شود، عنوان کرد: تاخیر یکساله به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم و شیوع ویروس کرونا، اکران آثار و مراسم اهدای جوایز بوده است.

وی افزود: در این دوره نکوداشت مرحوم علی انصاریان که عضو هیات داوران در یکی از بخش‌های اصلی جشنواره بود و تکریم مقام مادر که شاخصه اخلاقی وی محسوب می‌شود، برگزار خواهد شد؛ همچنین بزرگداشت سه چهره مطرح ماندگار در حوزه سینما، ورزش و رسانه ایران طبق سنوات قبل برگزار می شود و از آنان  تجلیل به‌عمل خواهد آمد که به زودی جزییات آن اطلاع رسانی می شود.

در این دوره جشنواره علاوه بر فلم‎های داستانی سینمایی، داستانی ویدئویی در قالب‎های کوتاه، بلند و پویانمایی، فلم‎های مستند، برنامه های تلویزیونی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال های ۱۳۹۶تا ۱۳۹۸، آثاری با موضوعات المپیک و پارالمپیک، ورزش و مبارزه با اعتیاد و فلم‌های کوتاه موبایلی و ویدیویی با موضوع بازی‌های محلی، بومی و عشایری در بخش ویژه این رویداد حضور دارند و بیش از ۷۰۰ اثر از ۵۴ کشور در این دوره داوری شده اند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند.

جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید :

درخشش نمایندگان ایران در سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم های ورزشی میلان

آهنگ «هوای خانه چه دلگیر است» با صدای «محسن ابراهیم زاده»

«علی انصاریان» آسمانی شد

مراسم خاکسپاری مرحوم «علی انصاریان»+تصاویر

سکانسی از نقش آفرینی «علی انصاریان» در سریال «سرزده»

گریم متفاوت «علی انصاریان» در «بانک‌زده‌ها»

«علی انصاریان» با نقشی متفاوت در سریال «سرزده»

سی و نهمین جشنواره «فیلم فجر ایران» از دریچه آی فیلم2

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
مریم خسروی

هنوز خاکش برام سرد نشده ودرباورم نیست رفتنش غصه داروعزادارم همچنان که از نزدیکانم بوده روحش شاد ویادش گرامی 😢